AKIBAT GUNA LIPSTICK JENAMA INI, INILAH YANG TERJADI KEPADA WANITA INI MENGEJUTKAN!..KORANG TENGOK LA SENDIRI JENAMA LIPSTICK NIE..LIPSTICK INI SELALU DIGUNAKAN OLEH PARA WANITA...

loading...
post-feature-image

Wanita memang tidak dapat dipisahkan dengan barang kosmetiknya tidak kira lah bedak ataupun lipstick. Namun, jika dibeli secara melulu ianya boleh memberi kesan buruk kepada kita. 

Menurut wanita yang dikenali sebagai Myna telah mendedahkan kesan buruk dari memakai lipstick palsu. Jom baca luahan beliau. 

Pernah dengar tak, asal ada skill pakai benda murah hat chemical tinggi and banyak paraben pun jadi lawa kan? But do you know, ada beza lawa pakai fake item and original a.k.a branded one okay. Nak murah punya pasal, pakai fake item tanggung sendiri di kemudian hari.

Attention ye, tak ada ditujukan kepada sesiapa-siapa. Just self reminder okay. We are precious girl, so please and please love your skin. Ini info copy paste dari sahabat Facebook saya, di mana saudara dia sendiri sudah terkena. Bacalah ya.

Akibat Salah Guna Lipstick Palsu. 

Bukan nak kondem sesiapa jual lipstick. Ini juga bukan isu sesuai atau tidak sesuai dengan bibir si pemakai.

Lipstick luar memang murah tetapi, tahu tak ada chemical, paraben and so on. Dalam gambar ini, dia sudah mendapatkan rawatan doktor. Bibir dia siap bernanah lagi. Doktor sudah mengesahkan bahawa lipstick itu ada bahan kima.

Hati-hatilah ye. Nak murah, nak cantik, terpaksalah tanggung sakit. Yang ada masalah bibir sensitif, jangan guna lips yang matte. Yang tak ada masalah pula untuk pemakaian jangka masa lama akan ada masalah juga jika produk tersebut ada chemical.

Say no to fake and cheap cosmetic. Sekali lagi diingatkan, ini tiada kena mengena dengan sesiapa pun. Hanya sekadar nasihat sahaja.

Apapun, tidak salah kita mengambil iktibar dari kisah ini supaya lebih berhati-hati dengan barangan palsu. Sayangilah diri anda!
loading...

0 Response to "AKIBAT GUNA LIPSTICK JENAMA INI, INILAH YANG TERJADI KEPADA WANITA INI MENGEJUTKAN!..KORANG TENGOK LA SENDIRI JENAMA LIPSTICK NIE..LIPSTICK INI SELALU DIGUNAKAN OLEH PARA WANITA..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close