Aku lihat Ada Lori Berhenti di tepi jalan ... Bila aku Ke tepi tiba-tiba aku terlihat Mayat sedang Melekat di Tepi Pintu Lori Dengan Diikat Tali Di leher.. Ya Allah !! Kenapa semua ni boleh berlaku...

loading...

Prai: Seorang kelindan lori berusia 35 tahun, mati selepas terjun dari lori dinaiki dalam keadaan lehernya diikat dengan tali pada pemegang tangan pintu kenderaan itu, hari ini.

Sayu : Dia akhiri hayat nya dengan TRAGIS .. ikat tali pada leher terjun lori sedang bergerak (5Gambar)
Sayu : Dia akhiri hayat nya dengan TRAGIS .. ikat tali pada leher terjun lori sedang bergerak (5Gambar)
Sebelum kejadian 3.30 petang itu, lelaki itu dikatakan bergurau dengan rakannya dia ingin mati namun tidak diendahkan pemandu lori berusia 58 tahun.


Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Abd Hamid berkata, lelaki berkenaan dan rakannya dalam perjalanan dari Bayan Lepas untuk menghantar barang kepada pelanggan.
mati%2Bmengejut%2B1.jpg

mati%2Bmengejut.jpg

mati%2Bmengejut%2B4.jpg

Beliau berkata, setiba di Prai, lelaki yang pernah dirawat di Hospital Bahagia Tanjung Rambutan, Perak, memberitahu rakannya dia mahu membunuh diri.
"Rakannya menganggap ia gurauan dan terkejut apabila namun lelaki itu mengikat lehernya dengan tali yang digunakan untuk mengikat barang pada pemegang tangan pintu lori.
"Lelaki itu kemudian membuka pintu sebelum terjun dari lori menyebabkan lehernya dijerut tali berkenaan," katanya.
Nik Ros Azhan berkata, lelaki yang beralamat di Batu Kurau, Perak, itu baru tiga hari bekerja dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.
loading...

0 Response to "Aku lihat Ada Lori Berhenti di tepi jalan ... Bila aku Ke tepi tiba-tiba aku terlihat Mayat sedang Melekat di Tepi Pintu Lori Dengan Diikat Tali Di leher.. Ya Allah !! Kenapa semua ni boleh berlaku..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close