Dilahirkan Dengan Gigi , Bayi Ini Memberi Kejutan Kepada Doktor dan Ibubapanya....SANGAT SANGAT JARANG DITEMUI KEJADIAN MACAM NI.....TAPI KEJADIAN INI LAGI SPECIAL SEBAB......

loading...


Mempunyai seorang anak merupakan sebuah anugerah yang sangat besar. Terutama bagi mereka pasangan yang baru berkahwin. Anak merupakan idaman yang selalu dinantikan kehadirannya di tengah-tengah keluarga.

Suasana keluarga akan terasa lebih hangat dengan adanya seorang anak. Namun tidak mudah saat mengandung, bagi wanita. Selama sembilan bulan mereka harus berjuang dengan segala keluh kesahnya selama proses kehamilan.

Selepas melahirkan pun, kehidupan baru di mulai. Biasanya bayi yang baru lahir akan mengalami beberapa proses, mereka juga belum boleh melakukan apa-apa, termasuk gigi yang belum tumbuh. Namun bagi ibubapa dan doktor ini, mereka dikejutkan oleh kelahiran seorang anak.

Sebabnya, Alyssa, anak perempuan yang baru lahir keluar dari rahim dengan gigi yang sudah tumbuh. Ibunya Jaklina Bailey terkejut dengan yang dilihatnya.

"Sesaat setelah kelahiran semua orang terkejut. Seperti itu, ia mempunyai gigi yang tumbuh. Ini bukan gurauan tapi kenyataan. Dan ia menjadi perbincangan di bilik bayi," ucap Jaklina.

Demikian pun doktor yang membantu proses persalinan Jaklina, terkejut dengan bayi yang baru lahir tersebut. Namun, di seluruh dunia kira-kira 3,000 bayi lahir dengan gigi setiap tahun.
loading...

0 Response to "Dilahirkan Dengan Gigi , Bayi Ini Memberi Kejutan Kepada Doktor dan Ibubapanya....SANGAT SANGAT JARANG DITEMUI KEJADIAN MACAM NI.....TAPI KEJADIAN INI LAGI SPECIAL SEBAB......"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close