Friends Till Jannah,Tengok Apa Rakan Ni Buat Pada Kawan Baik Mereka..BOLEH MELELEH BILA BACA STATUS INI..RASA KORANG PUN AKAN BUAT BENDA YANG SAMA JOOMM SHARE JIKA ADA ORG TERSAYANG

loading...
Friends Till Jannah,Tengok Apa Rakan Ni Buat Pada Kawan Baik Mereka
Kisah sekumpulan kawan baik yang ini memang layak dipanggil sebagai 'friendship goal' sebab apa yang mereka buat memang 'sweet' sangat.
Memang sedih bila kawan baik tidak dapat ikut sama pergi melancong dan inilah yang dirasai sekumpulan gadis yang terpaksa meninggalkan salah seorang daripada teman akrab mereka ke Korea.
Disebabkan itu, timbul satu idea menarik untuk mengabadikan kenangan mereka di sana dengan cara yang sangat 'cool' dan tersendiri.
Sumber Foto: Facebook
Difahamkan yang Zera tidak dapat ikut serta ke sana kerana kekurangan bajet namun kesedihan itu menjadi perkara yang lucu bila kawan-kawannya mengirimkan gambar-gambar tempat menarik di Negara Kimchi itu lengkap dengan tag kertas tertulis namanya.
Zera yang setia menunggu kepulangan mereka di tanah air berasa terharu dengan usaha kawannya untuk menggembirakan hatinya walaupun tidak ada bersama di sana.
“Nak tumpang beg tak dapat. Dapat tumpang nama jadilah. Terharu bukan satu dia buat. Haahhh!! ko ambik. Subhanallah, cantiknya warna daun tu. Best sangat dapat kawan macam ni @yekezie,” tulisnya di laman Facebook.
Sumber Foto: visitkorea.or
Beruntung sangat kan dapat kawan yang macam ni? Kalau ada hargailah kawan anda, walaupun kecil sahaja sumbangan mereka, namun kita nampak mereka berusaha menggembirakan hati kita, yang selalu kita dengar kawan tikam belakang sahaja, tak begitu?  -CARI
loading...

0 Response to "Friends Till Jannah,Tengok Apa Rakan Ni Buat Pada Kawan Baik Mereka..BOLEH MELELEH BILA BACA STATUS INI..RASA KORANG PUN AKAN BUAT BENDA YANG SAMA JOOMM SHARE JIKA ADA ORG TERSAYANG"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close