KISAH SEDIH.. Aku Ingat Nak “SURPRISE” Mak. Tapi Bila Tiba Di Rumah Jantung Aku Hampir GUGUR !!!

loading...
KISAH SEDIH.. Aku Ingat Nak “SURPRISE” Mak. Tapi Bila Tiba Di Rumah Jantung Aku Hampir GUGUR !!!

“Nak ke mati dengan mak?” Aku ckp,”mati pun tkpe asalkan dengan mak, kalau mak takde adik boleh gila, tapi mak jangan risau, kalau mak takde, dalam kubur mak rehat jeaa. setiap hari kita bagi mak pahala.”



KISAH SEDIH.. Aku Ingat Nak “SURPRISE” Mak. Tapi Bila Tiba Di Rumah Jantung Aku Hampir GUGUR !!! | Kisah sedih tentang seorang gadis yang sedang study di sebuah pusat pengajian tinggi di Melaka.

Ceritanya agak panjang... harap dapat dijadikan teladan buat kita smua.

Sejak Form 1 Sampai Form 5 Aku Tak Pernah Dengar Cakap Mak.


Call Mak Cakap Nak Berhenti Study Sebab Fail Exam, Padahal Exam Lagi 2 Minggu Lagi


Dapat Offer Study di Melaka Course Yang Aku Suka


And That Was My Last Conversation With Her





loading...

0 Response to "KISAH SEDIH.. Aku Ingat Nak “SURPRISE” Mak. Tapi Bila Tiba Di Rumah Jantung Aku Hampir GUGUR !!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close