Ramai Sebak Bila Kisah Lelaki Sanggup Redah Asap Tebal Dan Api Marak Demi Selamatkan Isterinya Walaupun Dihalang Pengawal Keselamatan

loading...
"Ribuan terima kasih kepada abang ipar atas pengorbanan dia menyelamatkan kakak saya dalam keadaan yang sangat mencabar.
Kalau tiada dia mungkin saya akan kehilangan kakak saya yang sangat saya cintai."Tapi dia redah juga untuk selamatkan kakak dengan seorang lagi jururawat bernama Nurul Ain"


Dalam kejadian tragedi kebakaran di Wad ICU Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru semalam, terselit satu kisah yang membuat admin merasa sebak dengan tindakan seorang lelaki yang juga suami kepada seorang jururawat yang terperangkap dalam wad ICU yang terbakar itu.
Beliau sebelum itu telah dihalang untuk masuk ke dalam wad tersebut oleh pengawal keselamatan kerana keadaan berbahaya tetap pergi untuk memastikan isterinya selamat.
Akhirnya dengan keberanian bagai  seorang Hero, beliau berjaya mengeluarkan isteri dan seorang lagi rakan isterinya keluar dari wad yang sedang marak.
Nurul Ain rakan sekerja isterinya yang turut berjaya diselamatkan 
Perkara ini telah dikongsikan oleh adik iparnya. Membuat Ramai sebak dengan perkongsian cerita ini.

Abang Seorang Hero Selamatkan Kakak dan Seorang lagi Nurse Nurul Ain


Kakak Masih Trauma Dengan Kejadian Yang Menimpanya

loading...

0 Response to "Ramai Sebak Bila Kisah Lelaki Sanggup Redah Asap Tebal Dan Api Marak Demi Selamatkan Isterinya Walaupun Dihalang Pengawal Keselamatan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close