TOLONG HEBOHKAN,,BACA DULU SEBELUM NAK MARAH..NO TELIFON DAH TERTERA HUBUNGI NO ITU JIKA IA BENAR

loading...

PERHATIAN..! Sekiranya Anda Mempunyai Duit Kertas Seperti Ini, Sila Jual Kepada Kami, Kami Beli Dengan Harga Tinggi.



Saya yakin ramai orang tidak tahu dan tidak pernah ambil tahu bahawa duit yang berada dalam simpanan anda sebenarnya lebih bernilai dari harga muka.

Dan ada juga yang telah membaca dilaman laman blog ada yang ingin membeli duit lama dengan nilai belasan dan ribuan ringgit . Jika anda dioffer dengan harga tersebut usah percaya kerana ia adalah penipu tektik tersebut sekarang sedang giat dijalankan oleh warga afrika untuk menyedut duit simpanan anda.

saya juga membeli duit tertentu sahaja kerana tidak semua duit mempunyai nilai yang tinggi 

Sebenarnya setiap wang kertas bermula Nombor Siri ZA sehingga ZE mempunyai harga yang tinggi. Contoh yang mempunyai nilai yang tinggi Nombor siri seperti berikut:

ZA0000 - ZA000000
ZB0000- ZB000000
ZC0000 - ZC000000
ZD0000 - ZD000000

Bilangan kosong sekurang-kurangnya 4 digit sekiranya 2 digit tiada nilai. Harga yang saya tawarkan sekeping daripada RM20 hingga RM500 sekeping. Ia berdasarkan keadaan duit tersebut. Sekiranya ada lubang walapun kecil atau terkoyak harga RM1 saya beli RM20 Sekeping.

Sekiranya tiada sebarang lipatan kertas masih baru saya beli harga yang tinggi. 

Jadi anda simpan nombor whatsapp saya ni bek2 mana tahu kot2 ada duit nak jual whatapps terus 01136239413 ( izman) 

Ni antara contoh-contoh duit yang mempunyai harga tinggi.









ini dipanggil Bunga Hitam kalau anda terjumpa jual kpd saya


kalau terjumpa no siri EP perhatikan betul2 nombor siri melintang dan menegak tak sama.



Ini pon sama jg Klu jumpa duit nmbr siri bermula GC cuba tgk nombor melintang dan menegak tak sama



ini nombor solid 1111111 - 999999 mempunyai nilai pasaran tinggi 
kalau ada simpan jual kepada saya


Sebenarnya banyak lagi duit yang mempunyai nilai yang tinggi kalau ada sebarang persoalan atau ada duit lama or baru nak jual boleh whatsapps saya 01136239413( izman)
loading...

0 Response to "TOLONG HEBOHKAN,,BACA DULU SEBELUM NAK MARAH..NO TELIFON DAH TERTERA HUBUNGI NO ITU JIKA IA BENAR"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close