ALLAH-ALLAH SAYUNYA KISAH SEDIH PELAKON INI ..!! Namron dan Isteri Terpaksa Jual Pulut Kuning Untuk Sara Hidup dan Bayar Bil...

loading...
SEDIH..!! Namron dan Isteri Terpaksa Jual Pulut Kuning Untuk Sara Hidup dan Bayar Bil...


Pemenang Anugerah Pelakon Filem Terbaik Anugerah Skrin 2016, Namron  kini terpaksa menjual pulut kuning  bersama isterinya untuk meneruskan kehidupan mereka selain turut membuatkannya fokus untuk terus berkarya.
“Saya menjual pulut kuning untuk sara hidup sebab dalam keadaan ekonomi yang teruk, tawaran lakonan pun tidak banyak sekarang. Jadi saya rasa dengan menjual pulut kuning dapat menyara saya dan membayar bil” “Alhamdulillah.

Dengan berniaga pulut kuning akan menyenangkan saya, saya bayar bil, sewa rumah, duit anak-anak dan saya fokus untuk hasilkan karya,” katanya kepada Malay Mail Online.
Namron juga menggunakan laman Instagram bagi mempromosikan perniagaannya dan feedback pelanggan pun boleh tahan juga. Namron pernah menyuarakan rasa sedihnya baru baru ini apabila kerjaya seninya bagaikan tidak dihargai.
Malah perkara yang sama juga pernah dibangkitkan oleh pelakon Sofi Jikan yang kini berniaga minyak hitam dan juga minyak wangi. (rtky/s)
loading...

0 Response to "ALLAH-ALLAH SAYUNYA KISAH SEDIH PELAKON INI ..!! Namron dan Isteri Terpaksa Jual Pulut Kuning Untuk Sara Hidup dan Bayar Bil..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close