Gambar Nadia Nordin Dan Luahan Sayu Ibu Mangsa Infomasi Menarik! KATANYA ''cinta segitiga berhujung tragedi''

loading...

kijkis
Gambar Nadia Nordin Dan Luahan Sayu Ibu Mangsa | Nama Nadia Nordin kini semakin trending di laman media sosial berkait kes wanita itu telah memukul seorang wanita yang merupakan skandal suaminya di sebuah hotel sungai golok baru baru ini.
Dalam kejadian itu di maklumkan Nadia Nordin telah membaling sebiji botol kaca ke arah mangsa yang merupakan kawannya sendiri sehingga menyebabkan mangsa mendapat 8 jahitan di bahagian kepala sebelum dibelasah dengan teruk dalam keadaan bogel.
Ekoran kes berkanan ibu mangsa yang di panggil dengan nama Ani 50 tahun telah membuat laporan polis.Beliau berkata dia mengetahui kejadian menimpa anaknya itu, Sabtu lalu, selepas dimaklumkan anak keduanya yang tinggal di Kuala Lumpur.
Beliau percaya bahawa anaknya itu tidak menjalin hubungan cinta dengan suami orang, Bagaimanapun ibu mangsa merayu kepada orang ramai agar tidak menyebarkan video yang mengaibkan anaknya itu.
Katanya akibat penyebaran video berkenan menyebabkan keluarga dan anaknya yang dikenali sebagai Nora itu malu, tertekan dan trauma.
“Saya memohon kepada orang ramai supaya tidak terus menyebarkan video berkenan dan memadamnya demi menjaga aib anak saya yang dipukul dalam keadaan bogel ‘
“kami cukup tertekan dan berharap semua pihak dapat memahami masalah yang kami hadapi” katanya.
Tidak hanya itu katanya beliau sudah pun memfailkan saman malu dalam masa terdekat terhadap dalang yang menyebarkan video berkenan.
Bagaimanpun respon Nadia Nordin atas luahan ibu mangsa menerusi saluran tv3 pada jam 8pm 27.09.2016 sebentar tadi mengatakan “main tepuk amai amai dengan suami kawan baik sendiri dalam hotel di golok bersama botol arak” dia anak yang baik? kau rasa, tulis nadia dalam ekaun facebooknya.
nadia-nrdi
2
loading...

0 Response to "Gambar Nadia Nordin Dan Luahan Sayu Ibu Mangsa Infomasi Menarik! KATANYA ''cinta segitiga berhujung tragedi'' "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close