ISTERI MENAIKI KERETA SEORANG LELAKI..SELEPAS SYAK SESUATU PERBUATAN ISTERINYA.LELAKI INI PAKAI DRON RAKAM PERBUATANYA

loading...
Video : Lelaki "Intip" Isteri Curang Guna Dron
SEORANG suami di Amerika Syarikat (AS) yang mengesyaki isterinya berlaku curang, berjaya ‘menangkap’ isterinya itu dengan menggunakan dron.
Video : Lelaki "Intip" Isteri Curang Guna Dron

Lelaki itu mengesan kecurangan isterinya apabila melihat wanita itu menaiki kereta lelaki lain, selepas berjalan kaki dari rumah mereka.
“Jika anda melihat dengan teliti, anda akan dapat melihat 18 tahun (perkahwinan) sia-sia sahaja,” katanya dalam video yang dimuat naik menerusi YouTube.
Lelaki itu yang menamakan dirinya AOG berkata, dia mengesyaki isterinya itu berlaku curang selepas wanita berkenaan berkelakuan pelik.
Malah dia turut menerima panggilan yang memberitahu ada sesuatu yang berlaku, dan selepas dua kali mengekori isterinya, dia tidak menemui bukti.
Susulan itu dia mendapat idea, menggunakan drone untuk mengekori isterinya dan selepas mendapat bukti berkenaan, ia dimuat naik dalam media sosial.
Dalam video itu, kelihatan seorang wanita yang berpakaian hitam, keluar dari sebuah rumah di satu tempat di AS menuju ke sebuah pasar raya.

Wanita itu bagaimanapun kemudian berjalan ke simpang bertentangan dengan pasar raya terbabit dan menuju ke sebuah kenderaan. Tidak lama kemudian seorang lelaki bertemu dengan wanita itu.
Bagaimanapun tidak semua netizen yang simpati kepada lelaki terbabit dan ada yang menyifatkan ia sebagai taktik pengiklanan. – Mynewshub.cc

loading...

0 Response to "ISTERI MENAIKI KERETA SEORANG LELAKI..SELEPAS SYAK SESUATU PERBUATAN ISTERINYA.LELAKI INI PAKAI DRON RAKAM PERBUATANYA"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close