KHAS UNUTK WANITA YANG LAHIR BULAN JULAI..70% AUDIENCE LELAKI BERKATA AMAT SERAM BILA BERPACARAN DENGAN WANITA BERTARIKH LAHIR BULAN ITU

loading...

HEBATNYA ~ Rahsia Wanita Yang Lahir Di Bulan Julai.


Adakah kamu mempunyai teman wanita atau isteri yang lahir di bulan Julai? Jika ya, maka boleh dikatakan kamu sangat beruntung. Kerana kononnya wanita yang dilahirkan di bulan ini mempunyai sifat dan watak yang sangat special...
Tidak percaya? Baca saja ulasan lengkapnya, dan padankan sama ada maklumat ini sesuai dengan keadaan teman wanita kamu. Ingat ya teman wanita kamu, bukannya teman wanita kepada teman kamu hehehe.
Karakter Wanita Yang Lahir Di Bulan Julai
1. Perhatian
Mereka yang lahir di bulan Julai, umumnya mempunyai ciri-ciri dengan rasa kepedulian yang cukup tinggi. Selain itu, dia juga senang memikirkan pelbagai perkara yang berlaku dalam hidupnya. Inilah kenapa mereka cenderung bersikap lebih bijaksana. 
Bukan hanya mampu bersikap bijaksana, namun dia yang lahir di bulan Julai biasanya mempunyai sikap dewasa bahkan lebih dari usianya.
2. Sayang Keluarga
Sikap positif yang ditunjukkan oleh dia yang lahir di bulan Julai adalah sikap pelindung pada keluarganya. Selain pada keluarga, sikap protektif juga mereka tunjukkan bagi mereka yang disayangi. Dia akan berusaha membuat orang yang dicintainya senang dengan banyak berbagai upaya.
3. Berbakat
Mereka yang lahir di bulan Julai umumnya adalah orang yang berbakat. Hanya sedikit orang, yang mampu menyamai bakat mereka dalam erti kata punya bakat istimewa. Mereka juga diketahui begitu cinta terhadap seni.
Selain berbakat, mereka juga senang akan hal yang baru seperti fotografi, kesenian ataupun menyanyi. Jika bakat yang mereka miliki disalurkan pada sebuah pekerjaan, hal ini tentu mampu menjadi passion penting tersendiri bagi mereka. Akibatnya, pekerjaan mereka pun akan memaparkan hasil yang cukup memuaskan.
4. Motivasi
Wanita kelahiran bulan Julai dikatakan juga mempunyai semangat atau motivasi yang cukup tinggi untuk meraih apa yang mereka inginkan. Mereka tidak memerlukan yang namanya motivasi luaran, wang ataupun status dalam mencapai kejayaan. Mereka lebih suka bergantung pada diri sendiri yakni faktor instrinsik seperti halnya aktualisasi diri. 
5. Mudah Membuat Orang Jatuh Cinta
Mereka yang lahir di bulan Julai, biasanya mempunyai banyak peminat rahsia. Bukan tanpa alasan, namun daya tarikan mereka yang cukup kuat membuat banyak orang tertarik dengan mereka.
Bukan hanya popular di kalangan lawan jenis, namun mereka juga boleh merangkul banyak teman untuk mendekat dengannya. Hal ini kerana, sifat mereka yang mudah bergaul sehingga boleh menjadi seorang superstar dengan mudah di antara kawan-kawannya.
6. Tahu Cara Bahagia
Sifat dan watak wanita yang lahir pada bulan Julai, umumnya mampu mencipta bahagia, meski pun dengan cara yang boleh dikatakan sederhana. Bagi mereka, berehat sambil membaca buku atau mendengar muzik merupakan hal-hal simple yang mampu membuat mereka merasa senang.
7. Simpati
Rasa simpati, boleh dengan mudah mereka tunjukkan pada orang lain. Hal ini kerana, mereka mempunyai hati yang lembut. Mereka cenderung tidak boleh melihat orang lain berada di bawah tekanan atau dalam keadaan menderita. 
Inilah kenapa, mereka yang lahir di bulan Julai bukan hanya mengejar tujuannya sendiri melainkan juga tetap berusaha membuat orang lain bahagia.
8. Perfeksionis
Sikap lain yang serupa dengan mereka yang lahir di bulan Julai, adalah sikap yang cenderung mengarah ke arah kesempurnaan. Mereka tidak akan berhenti melakukan suatu pekerjaan, jika pekerjaan tersebut belum juga membuahkan hasil yang membuat mereka puas. 
Bagaimana menurut kamu ulasan di atas, apakah sama dengan keadaan pasangan kamu pada masa ini?
INI PUN MENARIK DIBACA JUGA:
loading...

0 Response to "KHAS UNUTK WANITA YANG LAHIR BULAN JULAI..70% AUDIENCE LELAKI BERKATA AMAT SERAM BILA BERPACARAN DENGAN WANITA BERTARIKH LAHIR BULAN ITU"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close