Lelaki ini Kongsi Kejadian Misteri Kereta Jadi Berat, Pintu Seperti Dirobek Ketika Lalu Jalan Kuala Krai-Gua Musang

loading...
Terbaru, salah seorang pengguna jalan itu, Amin Hussin menceritakan di Facebook tentang kejadian misteri yang menimpanya sekitar jam 10.30 malam di antara Kampung Sungai Lakit, sebelum tiba di Kesedar Paloh.


Gua Musang – Kejadian-kejadian aneh dan misteri di Jalan Kuala Krai-Gua Musang banyak menjadi buah mulut pengguna-pengguna jalan yang pernah melalui jalan tersebut.
Terbaru, salah seorang pengguna jalan itu, Amin Hussin menceritakan di Facebook tentang kejadian misteri yang menimpanya sekitar jam 10.30 malam di antara Kampung Sungai Lakit, sebelum tiba di Kesedar Paloh.
Menurut Amin, ketika melalui jalan itu, kereta yang dipandunya tiba-tiba gelap di bahagian tingkap belakang sehingga langsung tidak nampak bahagian belakang.
Saya jadi bingung, berulang kali saya tekan brek untuk lihat bias cahaya tapi gagal. Cepat-cepat saya kejar kereta jenis Proton Exora di hadapan saya, tiba-tiba kereta saya terasa amat berat.
Walaupun saya tekan minyak sekuat hati, kelajuan tetap perlahan. Allahuakbar, saya dan isteri rasa panik, bunyi cengkaman pada bumbung dan belakang bonet kereta sangat jelas. Hanya ALLAH sahaja yang tahu perasaan kami ketika itu.
Menurut Amin lagi, turut kedengaran sesuatu sedang merobek pintu belakang seperti ingin membukanya.
Pintu di bahagian penumpang macam ada sesuatu ingin merobek dan seperti ingin dibuka oleh sesuatu. Semakin kuat ayat suci Al-Quran dipasang, semakin banyak bunyi di sekeliling kereta saya,” jelasnya.
Amin berkata lagi, gangguan itu berakhir apabila dia tiba di Paloh dan keadaan menjadi seperti biasa semula.
Namun terdapat tinggalan kesan dipercayai dari kejadian misteri itu.
Syukur Ya ALLAH, kerana selamatkan kami sekeluarga dari gangguan yang tidak diingini berlaku.
Sampai di rumah, memang jelas ada kesan calar pada bumbung dan bonet belakang kereta.
Nasib baik saya tidak lalai dan dapat meneruskan hingga selamat tiba ke destinasi. 

“Kejadian ini kali kedua kami alami dan kejadian pertama lagi dahsyat. Untuk pengguna jalan ini, hati-hati memandu. Zikir ALLAH dan azan jika rasa mengantuk dan rasa luar biasa,” katanya.
M90…Harga termasuk POS……………bola mantap kepada yang ingin perlawanan menggunakan bola berkualiti atau bagi mereka yang ingin bermain bola yang kualitinya terbak……………..
Hubungi melalui SMS atau whatsapp
0173705630..atau PM di FB (https://www.facebook.com/salahuddin.rahim.1)53f0f00906f12d9555495213c3bc4797115938
sumber:siakapkeli
loading...

0 Response to "Lelaki ini Kongsi Kejadian Misteri Kereta Jadi Berat, Pintu Seperti Dirobek Ketika Lalu Jalan Kuala Krai-Gua Musang"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close