Ramai Tak Tahu Dulu Dia Penagih Dadah Tapi Sekarang… Ramai TERKEJUT Beb !!!

loading...
Ramai Tak Tahu Dulu Dia Penagih Dadah Tapi Sekarang… Ramai TERKEJUT Beb !!! | Nasib seorang penagih dadah bertukar menjadi cerah apabila dia nekad untuk mengubah dirinya menjadi lebih baik setelah bantuan kawan mendorong penagih ini untuk memperkenalkan jus minuman sihat.
Khalil pernah menderita ketagihan dadah pada tahun 2003 dan pernah ditangkap. Sejak dari itu, Khalil mula sedar dan membuat jus kesihatan untuk pesakit dan kakitangan pusat pemulihan Riviera dimana pusat tersebut merupakan pusat dia mendapat rawatan.
Sejak jus buatannya mendapat sambutan, Khalil mula membuka kedai Sunlife Organics yang memproses minuman sihat. Kini Khalil sudah berjaya dengan 6 buah kedai miliknya yang menyediakan 32 jenis jus, protein shakes, kopi dan yogurt beku.
2
Kisah pahit 30 tahun lalu memberi dorongan kepada Khalil untuk memperbaiki hidup hingga berjaya bergelar jutawan yang hanya bermodalkan wang sebanyak $50,000 wang yang disimpan dalam bentuk syiling emas. Siapa sangka nasib seorang penagih berubah menjadi seorang jutawan. Benar kata pepatah, hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. KREDIT THR GEGAR.
3
loading...

0 Response to "Ramai Tak Tahu Dulu Dia Penagih Dadah Tapi Sekarang… Ramai TERKEJUT Beb !!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close